....new inovation......
video


video
....nasib.....
asalam..........
.
.
sudah lama tak menulis blog ni.........
.
.
al-maklum la.....bz memanjang....
.
.
nama pun student
emmm.......tempat untk LI masih belum dpt lg
tak tahu bole dpt ke tak
minta banyak.....tp tak dpt satu pun lg
.
.
mcm mne la..
dah nak abes bulan 3 ni....
bulan 4 LI.....aduhai.....
apelah nasib....
tepon company.....bz la....
dan mcm-mcm hal lg...
.
.
suh tunggu minggu depan
n mcm2 hal lg
.
.
org nak keputusan cepat.
baru rase lega didada.
.
.
hope.....adalah tempat.
.
.
sampai disini dulu la
....salamualaikum....
TRIP TO BANDUNG (PART 2)
PART 2







TRIP TO BANDUNG (PART 1)

......1st day........locatian KLIA airport , waiting to departure , time at 7.45 a.m

......yahoooo....time to nyam....nyam....nyam....makan lam kapal terbang tu.....ngee....
......location.....jakarta airport......
...........time for jalan-jalan.......hehehe..........

Mitsubishi Lancer 2.0GT






Ini lah kereta yang ku idam2 kan selama ni....
aku akan berusaha untuk dptkan nya...
hehe.....
Pagi-pagi dah ada orang wat hal
...hmmm.....

pagi-pagi dah ada org wat hal....
mmang mcm apa jer...
org sound buat tak reti jer...
bole dia ckp dia dlu...
mcm sampah dngr...
hmm..
ape-ape hal pun...

SELAMAT HARI KEMERDEKAAN
MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !
Perkenalan



asalamualaikum w.b.t

Nama diberi mohamad irwan b ibrahim . Kawan-kawan memanggil ewan sahaja . Lahir di taiping,perak dan sekarang menetap di kedah . Berumur 21 tahun . Dan sudah mendaftar sebagai pengundi di malaysia . Sekarang belajar di UTM skudai johor,main campus UTM . Dalam jurusan sarjana muda kejuruteraan elektrik kawalan & instrumentasi . Sekarang di tahun 3 . Beragama islam dan warganegara malaysia .
  • Followers

    chat room

    My Blog List